Sunday, July 28, 2013

Bahagia.berkat bulan mulia...

pejam celik...
pejam celik..
ramadhan tu kian berakhir...
sekejap sangat masa tu berlalu...
sampai diri ni tak sedar...
macam banyak sangat lagi yang belum dibuat...
macam tak cukup saja sebulan dengannya...
ya...
walaupun ramadhan kali ni tanpa kamu...
tapi aku bahagia sebab DIA...
yang tak pernah jemu...
memberi rezeki yang ada tidak kira waktu...
melimpahkan nikmat dan rahmat tanpa memilih bulu...
tidak kira kau kaya ataupun miskin...
semua sama di mata-Nya tanpa ada beza...
ya...
aku boleh bahagia walaupun tanpa kamu...
cuma masih bertatih...
masih berlatih...
agar satu masa nanti aku tak lagi merintih...
aku dah taknak bersedih...
biarlah aku kutip segala berkat yang ada di bulan mulia ni...
kau tak ada pun tidak mengapa...
yang penting sekarang aku belajar untuk lebih berasa bahagia...
walaupun tanpa kau bersama...


No comments:

Post a Comment