Sunday, May 12, 2013

sweet 25

12 Mei 1988 - 12 Mei 2013...

Alhamdulillah...
Aku masih bernafas...
Aku masih diberikan peluang untuk menjalani hari-hari ku di muka bumi ciptaan Ilahi ini...

Aku masih aku...
Tetap diriku...
Lebih selesa begitu...

Doa buat diri sendiri...
Semoga aku lebih tabah dari hari-hari sebelumnya...
Semoga aku lebih kuat dari diri aku yang dahulu...
Semoga aku berjaya menggapai apa yang aku inginkan...
Semoga Allah memberikan kesempatan buat aku membalas jasa ibu bapa ku...
Semoga segala luka ini cepat sembuh...
Semoga cinta ini kekal dalam hati kerana tak mungkin ku cari teman pengganti...

"SELAMAT HARI ULANG TAHUN KELAHIRAN BUAT DIRI SENDIRI"

*aku bahagia hari ini...ada juga tempat untuk menumpang kasih saat aku jauh dari keluarga tercinta...*

No comments:

Post a Comment