Monday, June 17, 2013

Terkhianat

Pernah rasa dikhianati??
Tahu apa rasanya??
Hari-hari kita pasti tertanya-tanya...
kenapa? kenapa? dan kenapa??
Manusia ini banyak rasa...
Suka sangat ada perasan hasad dengki setiap masa...
Tak boleh tengok orang lain lebih bahagia...

Aku rasa dikhianati...
Malahan teman sendiri...
Tikam belakang tanpa aku sendiri sedari...
Tiba-tiba saja semua sudah jadi macam ni...
Agaknya dia rasa dia hebat sebab berjaya hancurkan hati...

Kenapa kau tergamak??
Apa kau tiada perasaan??

Cuba kalau orang rampas apa yang kau ada...
Apa kau mampu menahan rasa duka dalam jiwa??
Aku rasa kau gila agaknya...
Jangankan perasaan...isi perut pun belum tentu ada...

Aku harap kau bahagia...
sebab berjaya membuat sekeping hati terluka...
Kau boleh ketawa...
Tapi ingat balasan Tuhan itu ada...
DIA boleh bayar bila-bila masa...

Oh ya...
Terima kasih banyak-banyak...
Walaupun muka kau aku rasa nak lanyak-lanyak...
Rasa nak pijak-pijak...
Tapi aku bukan begitu orangnya...

Yang patut simpan dendam dan benci itu aku...tapi aku pilih untuk memaafkan kamu...

1 comment:

  1. hai.. salam kenal,
    follower no.42
    done follow sini,
    jom follow teman yea yunk..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    ReplyDelete